Badania OBOP dotyczące komunikacji miejskiej

W Polce co drugi Polak korzysta z transportu miejskiego. Najczęstszym celem podróży jest powrót do domu (26%) oraz droga do pracy (20%). 95% respondentów podróżujących komunikacją miejską z zainstalowanymi ekranami LCD emitującymi reklamy doskonale zna te nośniki.

Wśród osób, które zauważyły ekrany LCD:

  • 71% badanych jest z nich zadowolonych
  • 77% dobrze oceniło jakość obrazu na ekranach
  • 64% podróżnych często ogląda emitowany program

Czy wiesz, że:

  • 2/3 badanych (62%) podróżuje komunikacją miejską codziennie
  • podróż jedną linią najczęściej trwa 15 minut (68% stwierdzeń)
  • transport miejski jest częściej wybierany przez kobiety niż przez mężczyzn (58% vs 42%)
  • najwięcej korzystających (48%) jest w wieku 20-29 lat. Są to głównie osoby pracujące i studenci.

Niewątpliwym atutem tej formy reklamy jest jej szeroki zasięg. Nasza oferta umożliwia dotarcie do 3 mln pasażerów dziennie.

Galeria